en till dag som jag tillbringa ute hela dagen

hej

idag har det varit en till dag med underbart väder  vilket har gjort att jag inte har varit inne er än någon halvtimmer här och var . jag har oxå varit hhos en kompis i skarpnäck,... men tycker att det kännts extra jobbigt idag men vet inte varför.
Kan vara att jag sakbnar Osrob väldigt mycket  fortfarande får jag ingen komentar som läser mina bloggar,..d et börjar låta tråkigt men det är faktiskt sant, jag förstår inte varför tror ni att jag ska boitas eller?
många gånger kanske jag vill det men gör det inte för hur ska man få vänne rom man eter sig så?
det brukar inte bli något bra av det  hoppas det är fler  som har njutit av solen idag  det har nästan varit lite för varmt, men man ska väll inte klaga för snart har vi vintern här  om 5 och en halv månad ungefär.
men nu har jag inte så mycket mer att bäretta ska snart släppa iväg en av mina assistenter, han börjar nämligen sin semester om några minuter.
jag hoppas han får det skönt och unnar honom verkligen det och så hoppas jag han komemr med nya krafter när han är tillbaka

trevlig sommar alla som skriver på Bloggen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback