en til dag av de här jobbiga dagarna

hej

idag har det varit lika tungt idag också jag känner verkligen av att Osrob är borta och nu har jag lämmnat bort katten för någon vecka hon ska ju tyvärr ha kattungar om c:a 2 veckor jag ser som sagt inte fram emot det för jag evt inte om hon skulle kunna klara av att födda men jag evt hälle rinte om hon skulle klara av en operation (abort) men nu är det så att ungarna är för stora så den operationen är omöjlig vio detta stadie.
jag känner mig väldigt ensam i allting, jag har några assistenter som jag vet ger mig stöd och det är jag glad för.
jag Var i hallunda och träffa min man idag och sen har jag varitr hos min kompis i skarpnäck och sen har jag varit på promenader för att försöka glömma bort att mina djur är borta , det är nog bara tillfälligt men ändå,..
jag tänker inte skriva så mycket nu , jag klarar faktiskt inte avd et i nu läget så jag slutar så här tvärt.
även om det låter eller ser kosntigt.
men jag hoppas i alla fall att alla har det bra

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback