en sen blogg

hej här kommer en sen dagbok men just nu spelar det  ingen roll,har egentligen tappat lusten,jag orkar inte egentligen skriva,jag orkar inte med mig själv heller.jag ringer uppfödaren varje dag och gråter.för att jag egemtligen inte vet hur jag vill göra.Jag är orolig ör att han ibland hugger till när han ska in,han vill verkligen vara ute hela tiden.Jag tror jag vet vad det beror på det händer alltid om han smiter ut i porten när dörren är öppen det vill säga det är en sak som oroar mig för han spromger ut så fort han får chans han sulle sova ute om han fick.Att lämna bort osrob är värre än om han skulle va sjuk o måste tas bort av den anledningen,det är allså värre att ta bort honom när man vet att han e frisk.
Jag har vart hos min kompis o spelat bingo o var när att vinna men inte tillräckligt nära.nu orkar jag inte skriva mer inte för att jag ska lägga mig föjag har inte lagt mig före 4.5 på morgonen för jag kan inte koppla av.igår la jag mig relativt tidgt men annars har jag vart vaken o der år jobbigt.nu tänker jag inte skriva mer ha det så bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback