en jobbig men spännande dag

tog det lugnt på förmiddan vid ca 11tiden var jag borta.sen skulle jag ha vart i skarpnäck men den här gången var det min katt som satte stopp för det.hon fick nämligen en kattunge vid halv8.hon kämpade från halv 4.JAg kom inte iväg till min kompis fick ta hand om kattungen istället.det e elite jobbigt för mamman inte bryr sig om den,jag vill få den att försöka aäta mammans  mjölk,det verkar som inte blondie vill det  nu e jag inte säker att allt blir som planerat nu får jag ta en dag i taget,jag hoppas jag  hinner göra nånting som gå på grönan med mera.kanske jag själv måste vila,just nu har jag ganska ont i kroppen men det går väl över nån gång iallafall.jag har ju alltid mer eller mindre ont i kroppen o det får jag väl tyvärr leva med resten av mitt liv.det är bara att försöka se glad ut o bita ihop o låta det gå vidare.nu är den här helgen slut det har ju vart storhelg o allt.nu börjar allvaret för dom som inte har semester,dom som har semester får fortsätta ha det skönt.nu ska jag gå o titta til kattungen så får vi se hur det går för den,men jag tittar in imorn igen.ha en bra avslutning på helgen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback