en händelserik dag

idag har jag läst bok på förmiddan eftermiddagen var jag hos min syster ,det var kul men ändå jobbigt  då jag påmindes om hur mycket jag saknar mina djur när jag såg hennes hundar o katter..idag fick jag tillbaka min katt blondie men jag e orolig för henne jag vet iunte hur det ska gå med henns graviditet om hon kommer att få nåt eller inte,även om hon kommer att få några kan dom vara döda..för det rör sig inte som det borde,hon borde ha inom ca en vecka och får hon några så for hon max 4 st eftersom hon e ganska liten i kroppen,o kan inte bära så många i taget.så jag e både orolig o lessen o lite av varje.jag vill helst inte att hon ska dö..men till och med det måste jag vara beredd på,men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.jag e ganska trött efter en lång dag men det har varit skönt iallafall.hoppas ni på bloggen har haft det lika bra som jag..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback