en fullspäckad dag

nu ejag härinne igen..idag har jag vart ute i stort sett hela dagen på två olika håll,o glömt bort bekymmren.inte för att det är till nån tröst men det hjälper något iallafall.det som har hänt mig för några vekor sen går nog inte att trösta för det e e ett sår som aldrig kommer läkas.få se om jag ändrar mina paner eller inte,jag ska bestämma mig efter 20nde för jag klarar fektiskt inte av det.Jag har ebn som faktiskt håller med mig,någon som jag faktisti inte vill nämna vid namn mest för hemmes egen skull.men idag har jag iallafall vart hos min man.plus att jag har fått druckit vin o även öl.det kan läka sår men bara tillfälligt.det finns dår i bakhuvet.jag känner att jag skulle vilja skriva en bok om personlig assistans men samtidigt vt jag inte för dte e ingen som kommer förstå ahur det känns att bli övertrampad,att hela tiden vara rädd att man ska bli överkörd därför att man faktiskt är ärlig.jag tycker inte om att känna mig hjälplös,det e faktiskt värre nu än dom här sista åren.förut när jag kunde åka iväg o fundera själv var det inte lika jobbigt för då kunde jag komma tillbaka o prata om det när jag funderat färdigt.jag kan tänka mig att det e flera som tycker jag e tråkig som hänger upp mig på småsaker men det gör man när man inte har nåt att göra hela dagarenadå har man tid att tänka på dom hä bekymmren som återkommer ständigt som man får klapp i huvet oo dom säger det blir säkert bra.jag kommer säkert  se det annorlunda med tiden men det är av andra saker i sånt fall.min kropp kommer tyvärr bli  äldre så för den sakens skull kommer jag inte ändra uppfattning det e min kropp som bestämmer i sånt fall.hoppas med hela mitt hjärta at ingen annan råkar ut för samma sak för det känns förjävlig o det e dubbelmoral så det bara skriker om det.o enligt mig kan jag tycka att det inte finns några assistenter för dom kommer aldrig förstå varför dom får göra si o så,varför man inte alltid får titta på tv eller prata i telefon,jag kan tycka dete litye respektlöst men det spelar ingen roll vad ajg pratar om någon kommr hoppa på mig förr eller senare än då--ha det så bra så länge kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback