En dag utt från 10 ill 20:30

I dag  har jag varit på Grönalund. Sen har jag även varit Kungsträgården. På Grönan så var jag med min kompis från Scarpnäck.I Kugsan var jag med min man jag han inte med så mycket på Grönan det var ganska lång informsion o stort sett så han jag bara ätta. Men det var i alla fal gott.I Kungsträgården så blev det det inte så mycket gjot häller. Min man har inte rå att sita till då kan inte jag heller göra det. Men annars så har det varit en skön dag men nästan för varmt.Jag har priz komit hem för cirka 2 timar sen. Nu e jag kanska skult i huvet fattar inte ens att jag orkar skriva. Men bara därfär tänker jag skuta nu jag orkar inte skriva mer nu ha bra forsat kväll kram   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback