en dag som jag har till bringa utte

Jag har börja läsa en ny bok kl 7 i morse. Sen vi 10:30 så gick jag till Halunda sen vid 15:00 åkte jag till stan och träfa min kompis. Det går bra när jag e utte sen så fort jag kpmmer hem så blir det jobbigt. Det har i allafal varit fint väder det ska man inte klaga på hoppas det håller i sig ett tag. Det här bara 3 månader som det är sommar tid går aldes för fort. Vi har så kort tid av vår sommar efter midssommer går det ju måt höst. Trråkit men sant. Föresten ni som läser mina bloga varör får jag ingen komentar en räda för att ge den häller. vist kan det svida det bevisar att folk e inte ärliga inte jag eller nog annan. Varför tycker folk om att vara falska jag förstår inte det. Jag kanse e det själv i iblad. I blad så orkar jag inte stå på mig. På not sett så vågar jag inte bråka med nog för jag har en beov ställnig som jag inte kan beror över. Tyvär e det lätt att hamna däe när man ska ha hjälp med nästa allt sova jan jag göra själv. Nu har ag fått gnält litte jag vet att det inte blit bätre men jag måste få regera nog stans, Ha det bra alla på  kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback