En dag då jag var ute hela dagen

Ungerfär när kl var 11:30 åkte jag till alby och tittade på en konsert. Det var inte så långt men det var ändå kul att vara där. Sen har jag haft min kompis från skarpknäck här. Vi var också och gick en stund här i norsborg, det var var ganska skönt. Jag är fortfarande inte på humör för att skriva. Jag tänker hela tiden på Osrob. Jg har pratat med uppfödaren om Osrob och det känns lika jobbigt varända gång. Jag orkar inte skriva mer. Jag vet inte ens om jag orkar komma tillbaka, det får vi se. Ni som brukar läsa mina bloggar tycker säkert det e jätte tråkigt just nu för det finns inte så mycket att läsa. Jag gick och la mig kl 04:00 i morse men jag vill i alla fall önska alla mina vänner på lunar en trevlig kväll. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback