en dag då jag nästan varit hemma hela dagen

dag har jag tagit det lungt men ändå har det hänt lite. Kattungen jag fick igår överlevde inte. Jag tror katten trampade ihjäl den, den brydde sig bara om den halv hjärtat.På eftermiddagen var jag en kort stund på hallunda och på biblioteket. Jag har försökt att läsa men inte haft någon ro. Min kompis från Skarpnäck skulle ha varit här eller om jag skulle ha kommit till henne kommer jag inte ihåg. Vad jag gör just nu förutom att skriva dag bok så lyssnar jag på musik för att för att försöka koppla av, jag lyssnar självklart på mina idoler. Jag kan säga redan nu att jag skulle till skansen imorgon men jag orkar inte. Det har varit för mycket runt om mig och det kommer upp nya grejer hela tiden, men hoppas trots allt alla på bloggen.se har haft det skönt. Både ni som har semester och dom som väntar på den. Nu ska jag sluta skriva för jag tänker hinna skriva ett mail innan min assistent går. Kram KMB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback