En dag då jag bara vart ute...

På för middan så har jag suttit en kort stund vid datan, vid halv 12 så åkte jag till brandbergen med en kompis från skarpnäck och träffade hennes kompis som hon har där i brandbergen.
Vi tittade lite grann på dans och sen åt vi lite sill med gräddfil som man brukar göra på midsommar afton.
Sen var vi inne hos henne en stund eftersom att det börja regna lite men det har inte alls vart mycket regn idag.
Sen kom färdtjänst kl 20:00 och hämtade mig hem till Norsborg..
Sen har ja som vanligt bara suttit vid datorn.
Just nu håller jag på och tittar igenom mina program i datorn och förhoppningsvis få den att funka bättre. Hoppas jag!
Nu får ni ha det fortsatt bra i midsommar helgen.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback