En av dom här jätte svåra dagarna

Hej! det här är en av dom jätte svåra dagarna i mitt liv jag tror ingen kan förstå hur det känns att ta bort ett djur speciellt inte om det inte är sjukt. Dom som har haft djur och varit tvugna att ta bort dom vet hur det känns men alla reagerar olika. Jag kanske tar tillbacka honom men det vet jag inte det bror på om uppfödaren kan få honom lite bättre. Jag mår jätte dåligt just nu jag kan inte beskriva det i ord vi har många ord men ibland räcker dom inte till min själv är helt kaos just nu desutom kom dom och hämnta han tidigare en det va tänkt. Och sen har jag en katt som ska ha katt ungar som jag inte alls är glad över för jag vet inte om hon klarar av att födda fram dom. Jag är rädd att hon ska dö av det så är det så att hon ska igentligen inte ha kattungar om det inte är från hennes egen rass hon är oxså för gammal för att födda. Jag vet inte vad jag ska göra jag orkar inte skriva så mycket på bloggen heller tyvär men jag klarar inte det men jag hoppas alla minna lunar vänner mår bra så gott det går iallafal och att vi får lika bra dag imorgon som det har varit idag. Jag tänkte närmast på vädret idag. Jag har varit hos en kompis i skarpnäck hon gör sitt bästa förr att tröst men jag vet inte om jag går att trösta. kram kmb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback