yttligare en aktiv dag

På förmiddan har det vart ganska så lungt, har bytt kläder.Efter middan så har det vart full fart, vart i hallunda och hämtat en bok.Sen var det riktigt lyxigt mitt på dan för då hade jag 3 assar.Men annars så har jag vart i kungsan med min kompis från skarpnäck och två assar.Det har vart skönt men jag är ganska så trött.å blir jag mer och mer orolig för vad assistansen håller på med.jag ser saker som jag kanske inte borde se.jag blir väldigt rädd iallafall.skulle jag bli behandlad så som jag ser, så skulle jag direkt gå till regeringen.ska vi ha nån assistans på våra villkor eller är det på assarnas villkor vi ska ha assistans??jag blir jätte rädd när jag ser hur verkligheten verkligen ser ut.det ska inte bara bara vara på assarnas villkor utan på brukarens oxå.man måste komma på nån lösning som passar för alla inblandade parter. men nu orkar jag inte skriva mer. ha det så bra..jag kommer in imorn igen..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback