Ytligre en dag som har varit lugn men endå posetiv

Hej jag sk afaktigst börja med går dagen, jag ska bar aberätta att jag glömmde tala om att jag va i skrpnäck mitt i allt elende altså från bloggen igår. Men jag vet inte om det har varit speciellt idag häller men det spelar ingen roll jag får endå inge reaktion varken negativa eller posetiva hållet men därimot kan jag tänka mig att mäniskor går och tänker massor och jag blir bara misstänksam och inte vågar lita på någon i min omgivning. Det endå värst förr dom som jobbarrunt omkring mig men dom vill tydligen ha det så så då får det bli så vill man köra huvet i vägen så får mangöra det om man själv inte är bered att göra något åt det. Jag vill göra något åt min sittuation men kan inte göra det på grund av att vill inte assistenten eller inte har någon lust så kan inte jag göra något. eftersom att jag altid måste ha hjälp med allt jag företar mig. Dom har väldigt stor makt över mig till mitt dilema det är bara att ha assistenter men just nu ser jag bara nak delar jag har blivit sviken i minna dar i mott och mycket jag vet faktigst inte var jag ska sätta min tilltro till snart såren jag har i min själ kommer aldrig läkas och ingen kommer förstå dom häller och inte kommer jga få tröst häller för det är ingen som klarar av att ens försöka. Jag har varit hos min kompis i skrpnäck idag oxså jag tycker jag bor lika mycker här som där. Men än så länge är det ok jag har faktigst inngen annan stans att tag vägen visst kan det va jobbigt men det får jag ta vid ett annan tillfäle men just nu är det lungt förr jag vill inte vara ensam hära få se om det kommer en dush eller inte av något slag men troligt viss inte nu få ni ha det så bra och va rädd om er här inne. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback