Ytligare en posetiv dag mitt i det jobbiga

Hej idag har jag varit ute från kvart i tolv men innan dess kollade jag minna mail på datan och så läste jag min bok som hetter "oryx och cracke" av Margareta Atwood. Sen har jag varit i biblioteket och lämnat tillbaka boken jag läsde innan som är av samma förfatare. Va i Hallunda en till halv fyra och det har varit jätte kul för varit med assistenter jag värkligen trivs med hela dagen. även senare på efter middagen va det kul efter som jag hade en ass som jag inte har så ofta det va värkligen kul jag va glad.vid halv sex va jag i hågelby parken där det va fubb dans och det va oxså jätte kul därför jag oxså hade ass jag inte har allt för ofta det va extra kul. Få se när jag ser henne nästa gång det kanske dröjer men hoppas inte. Jag hade min kompis från skarpnäck oxså med mig och hon hade sin före detta detta där som hon försöker få tillbaka hoppas hon lyckas. för henne egen skull menar jag men jag tycker det blir tråkigt om hon ska bli besviken ytligare en gång för det är svårt att trösta någon som råkat ut för en sådan sak. men det är hennes sak så jag kan inte göra så mycket åt det. Och nu har jag kollat minna sidor som är några stycken och nu sk ajag ta det lungt och lite till ni få ha det så bra så länge så hörs vi igen jag tänker lika mycket på osrob även om det inte märker så. det är igen ide att jag försöker föklara det är bara att hålla tyst. Men plogsamnt är det i allf all .nu är det bäst att sluta innan jag gräver ner mig i allt för mycket det har jag inset att det hjälper ingenting men till och med min chef har börjat förstå varför jag inte kommit över minna rädsler om jag väll kommit över dom så slutar minna ass då får jag inge stöd och då måste jag börja om från början igen. Jag har slutat att även försöka även om jag som person tycker att folk ska försöka komma över rädslor dom har. så känner jag att jag inte kan göra det för när jag presis har gjort det så byter jag ass och då måste jg börja om från början igen och det känns jobbigt. men detta slutar jag för den gång ha det så bra så kommer jag in imorgon. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback