nästan bara varit hemma

hej
idag har det varit ganska lugn dag, suttit vid datorn och läst min bok som jag snart har läst ut.
jag har varit ute en kortis till hallunda.
men sen har resten av dagen varit lugn jag har gjort en tråkig grej och det är att tvätta kläder men detstå skönare är det att ha det gjort, ni funderar säkert kanske varför jag skriver min dagbok så tidigt? jo det är för att jag inte kommer orka skriva det senare och dels för att min assistent som kan datorn slutar nu vid 23 tiden så jag har begrensad tid i alla fall det känns konstigt att inte få ha varit med min kompis idag från skarpnäck.
inte någon som har grattat mig på namnsdagen häller, för mig känns det skönt inte för att folk inte vill komma ihåg mig utan jag menar man ska komma ihåg människan för att man vill göra det och inte för att man vill känna sig tvingad till det.
I så fall tycker jag att man bör komma ihåg en när som hällst.
tycker man verkligen om en som kompis eller som riktig vän så ska det inte ha någon betydelse vilken tid som hällst på året och när man verkligen känner för det, jag är inte så förtjust i julafton häller det är oxå en sån där tvångs kännsla som jag får om man verkligen hade någon släkt så hade jag säkert inte haft emot det men sanningen är att man bara har en släkt när det passar släkten själv.
börjar jag bli tråkig nu så är det nog kanske bäst att jag slutar men som sagt var jag kan ju skriva vad jag vill jag får ju faktiskt ingen kommentar, förmodligen är jag verken buu eller bäää och då kan jag alltså vara hur tråkig jag vill,
men jag har trotts allt haft det riktigt bra idag så jag ska defenetift inte klaga trotts att jag är ledsen så har det faktiskt varit bra.
jag har haft en assistent som har frågat om jag har varit ledsen jag svarade att det är ingen ide och klaga över det jag gjort, och det är som det är så det är bara låta det gå vidare,.. men visst det är tungt.
nu får ni ha det så bra så kommer jag in imorgon igen jag kanske är ute lite mer då.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback