I dag En lång dag ute i solen

Hej Nu är jag inne men jag vet inte om jag lever eller om jag är halv död jag har varit ute sen kvart över åtta till tjugi över åtta ungefär halv åtta ikväll. Det har varit riktigt skönt så nu är jag ganska trött, kan beror på att jag mår så där halv bra altså hade kunnat må bättre men varför klaga insätt att det inte hjälper. Man ska ju säga sanningen säger dom aldra flesta men när jag säger sannigen toll dom som eventuellt känner sig träffade inte höra endå. Dom är inte bereda att ändra sig så att jag ska ändra uppfattning. Jag tänker inte gå in på närmare förklaring, jag får endå ingen kommentar av värken det goda eller det onda slaget. Så vad är det då för menning säga vad man känner och tänker. Jag ska faktigst stå ut med kall dush så gott so varje dag och någon som säger så kan du väll inte mena men jag vet inte jag får aldrig någon kommentar. Det finns säkert någon som hopar i taket som läser min dagbok men varför inte tala om det eller om jag faktigst sägger något posetivt mitt i allt ihopa. Jag vet att jag fått någon kommentar någongång att jag är väldigt pesimistiskt och det kan jag hålla med om det är jag. Men det skäms jag inte för att tala om. men så som samhället ser ut idag och så som folk behandlar en kan man inte bli något annat. men nog prattat om det blir inte bättre för att jag sitter och gnäller det är ingen som lyssnar och jag förstår att folk inte orkar lyssna eller ens att titta på det. hoppas ni har en trevlig sommar både ni som haft semester och ni som börjar er semester. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback