har varit ganska trevlig dag, hela dagen

idag har det varit full fart från halv 10 fram till 20:30.
Varit i hallunda och varit hos min chef, pratat om lite allvarliga saker som säkert tåls att prata mer om men jag har faktiskt kunnat skratta idag åxo, det brukar väll inte hända särskilt ofta men det kan ju vara kul när det händer.
Jag är frotfarande glad över att det är sol men jag tycker bara synd om gräset som ser ganska så uttårkat ut.
En possitiv grej till är att jag har varit med assistenter som jag trivs med och det hela dagen.
det är alltid possitivt när jag känner så men när jag inte gör det så menar jag det faktiskt också, men det kanske också possitivt för assistenterna när det fungerar bra , för mig är det ganska viktigt att assistnenter vissar lite känslor men att man inte går över gränsen allt för mycket, för som jag har sagt så vill jag inte ha några robotar till assistenter utan mänskliga assistenter,
annars grubblar jag över det vanliga och det vill jag inte gå in på för det är så jobbigt som det är endå och det kommer ingen att förstå möjligen dom som har djur kanske kan veta hur det känns hur jobbigt det kan vara.
jag tycker inte jag är hel så länge jag inte har djur men nu är det som det är så jag är tvungen att respektera det även om jag inte gör det ,.. nästan.
men nu tänkar ja inte skriva mer för då kanske jag deppar ihop även om jag vet att assistenten som jag har nu inte skulle bry sig om det men jag vill inte förstöra det för honom, när stämmnigen är så pass bra trots allt,.. så därför får ni ha det så bra så möjligt, så tittar jag in imorgon någon gång efter kl 22.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback