full fart hela dagen

på förmiddan så har jag vart inne och kollat mina mail.
sen vid 10 tiden så åkte jg en snabbis till city gross och kolla om det fanns handskar men dom hade inte dom jag ville ha.
anledningen varför jag åkte dit är för att handskarna är billigare där än på apoteket.
sen satt jag vid datorn en stund till, vid kvart över 2 så åkte jag till kista.
min kompis från skarpnäck var oxå med och det var riktigt skönt.
nu är jag igentligen ganska trött men det lär dröja innan jag lägger mig iallafall, kan inte koppla av för jag tänker hela tiden på osrob.
men det kommer jag väl tuvär få göra i fortsättningen oxå utan att kunna göra nått åt det.
när jag kom hem så har jag suttit vid datorn och kollat mina sidor, det börjar bli ganska många nu..
jag ska gå en snabbis in på mina andra sidor en gång till innan jag slutar för jag tänker läsa ut min bok som det inte är så många sidor kvar i, den är faktist bra.
pratade med min kompis i nynäshamn oxå, igentligen har jag två från nynäshamn.
en som jag har på bloggen och en som har vart min barndoms vän sen jag var 7 år gammal.
jag har juh några på bloggen men jag misstänker att dom som jag brukar prata med har semester, jag hoppas dom kommer tillbaka snart för det är jätte tråkigt när dom inte tittar in.
men dom vet att jag är ganska ledsen så det är väl kanske därför dom inte vill störa.
nu ska jag försöka och få nån ordning på mig själv för nu har jag en som kan skriva hela natten om jag vill, om jag orkar skriva hela natten vet jag inte..
hur det än är så tar min hjärna slut någongång, hur gärna jag inte vill inse det så måste jag det.
men jag hoppas att alla här inne mår så bra dom kan.
speciellt dom som verkligen är mina lunar vänner och självklart alla andra oxå.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback