en utav dom bättre dagarna

idag har det inte hänt så mycket,men jag har ändå vart i hallunda op träffat min man för att få tillbaka mitt bokstöd som jag glömde hemma hos honom igår.sen har jag vart hemma en kort stund o ch fortsatte att vara borta men var vill jag behålla för mig själv.det tycker jag inte nån har med att ghöra.hursomhelst har jag haft kul iallafall.Jag hoppas dom tycker detsamma,dom fick iallafdall skäl att se matchen.dom hade räknat ut det bra.men det spelar ingen roll huvudsaken är att dom är nöjda,jag är också nöjd för jag kommer hemifrån,vilket jag behöver just nu för jag tänker på osrob.det har tagit mig väldigt hårt och tar fortfarande på mig väldigt hårt men jag får se vad som händer i framtiden,jag hoppa ni får en fortsatt bra kväll oavsett om ni har tittat på matchen eller inte.jag själv gillar inte fotboll ,min mamma har en gång tvingat mig det är därför jag nästan inte tål det,men jag brukar kunna sysselsätta mig med annat om det är någon som vill se,bara dom inte blir irriterade när jag behöver hjälp,det kan kännas jobbigt ibland.jag vet hur gärna dom vill men jobbar man så funkar det inte alltid.men nu får jag sluta för ikväll så kommer jag imorgon igen.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback