en trög förmiddag men en skön eftermiddag

på förmiddan har jag tittat på mina mail och i stort sett läst harry potter hela förmiddagen.På eftermiddan efter 15 blev det lite fartjag var ute och har precis kommit innanför dörren hemma.Det har vart skönt väder idag också.man vet inte hyr länge det håller i sig för sommaren är kort och det stämmer verkligen.det går alldeles för fort för att ha roligt men det är alltid så.jag får bara hoppas det går fler tåg.idag orkar jag inte ens vara irriterad,jag är det men jag orkar liksom intereagera.det är lönlöst,förmodligen skakar vissa av er på huvudet o undrar hur jag tänker,jag har förklarat det några gånger men jag tror inte det finns nån som riktigt förstår,jag vill att alla ska leva som dom vill efter sina egna villkor.samtidigt kan jag låta väldigt orättvis och egoistisk precis som all gör i detta land.en del visar det väldigt påtagligt.en del låtsas som dom inte vill visa detoch har medkänslor med andra men ändå till en viss gräns.man är ändå sig själv närmast och bryr sig om sig själv först.eftersom jag inte får någon att reagera varken negativt eller positivt så känns det som jag kan säga vad jag vill.vi har ju fortfarande frihet i det här landet man får inte se ner på andra det har aldrig vart tillåtet ändå gör vi det..var mitt liv börjar o var det ska sluta har jag ingen aning om ,jag e fortfarande orolig för osrob även om det verkar som jag tar det lugnt.jag e lika oroli för blondie också.mer med osrob fast han inte bor hemma.jag vet att jag pratar inte mycket om honom,jag tycker ingen har med det att göra om jag inte själv vill tala om det eller nån vill diskutera saken.Jag skulle förresten haft min vän här men hon kom inte för hon blev sjuk men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva jag har skrivit tillräckligt för ifdag o visat att jag vart inne sen om n¨ån vill kommentera blir jag glad men det är inget jag kräver men lite uppskattning blir jag glad av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback