En till Solig dag till

I dag har jag tagit det lungt på förmidagen i gägligen skulle jag till bosse men det ble litte strul med färftjesten å jag fick skipa bosse- Sen så åkte jag till Scarpneck där var vi utt och gick en lång promenad det e skönt att ha ass som kan gå låga promenader. Jag här förvänad att jag kan se posetivt i allt runtom kring meg kronofoden med mer. det hjälper inte att föla nogra tårar det blir defnetif inte bätre.ö jag skulle önska mig att jag fick ett änkelt jobb så att jag visa att jag vill betala mina skulder. det skulle var att håla föredrag om assitans med mera. Att väkligen inte ha nogra pengar e inge rolig det käns som om jag unytjar min omjiving och folk tittar snet på en. Det käns faktis kosnig att skriva dagboken i dag. i går var det inte så lång anlenig till det var att jag inte orkar stava till varje ord som jag säger ps det e inge ila menat till nogon trot allt e det jobbet. Sen så skanar jag nogra på lunar jag får väll ha tåla mådtill efter sommar nu så vill inte folk sitta vid dator eller inte kan.... nu får det vara bra i dag nu ska jag läsa min bok harry potter den e kanska spänade när den e slut så måste man vänta så länge till den sita kommer utt med det vill jag önska en trevlig kväll och en gätte stor kram från kmb.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback