En lungn dag

Idag har jag inte gjort något speciellt. Har varit och lämnat en bok i biblioteket. Skulle ha åkt till till skarpknäck men hon ringde återbud så jag har alltså bara varit hemma. Jag var oxå i hallunda centrum och pantade mina flaskor och burkar. Så jag hade något att fördriva tiden med. Just nu sitter jag och försöker bygga pussel och så kom jag på att jag skulle skriva i dagboken innan klockan blir tolv. Jag har pratat med min chef också. Det var nästan så han väckte mig men jag hade precis vaknat till innan han ringde eller rättare sagt jag vaknade när min andra ass kom, den som skulle lösa av den första. Så här tråkigt har det allså sätt ut idag. Jag kanske går ut sen när jag har skrivit klart dagboken. Jag gjorde en likadan säng igår kväll och det var jätte skönt. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva, jag har ingenting allså ingenting mer att komma med idag så det blir inte bättre än så här. Jag önskar er alla en god natt och sov gott kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback