en ganska så possitiv dag

på förmiddagen har jag taggit det lungt och på eftermiddagenn har jag varit i nyneshamn hos en kompis som jag har där.

Vi har druckit lite vin och käkat lite kex med mera, men jag kanskek ändå inte mår så bra för nu har jag tagit et deffenetivt beslut att inte ta tillbaka Osrob och det sliter i min själ för det sägeer igentligen emot mig själv men eftersom jag inte kan äkna med att få hjälp med den saken så mpste mitt beslt bli så här.

det som är svårast är att jag inte kommer vå vara med om det skule hända något med honom inte för at jag går och hoppas på det men det är sånt som man måste ta i beräkningen, min förra hund var jag faktskt med in i det sista, det var jobbigt men det kändes bra på något viss.

när jag har varit nu inyneshamn så har jag druckit vin och käkat kex och har haft det allmänt trevligt som man måste ha trots allt ibland men nu vet jag inte vad det är jag ska skriva mer, komme rin imorgon igen o jag nu orkar det, det gör jag nog säkert oavsätt om jag orkar elel rinte för någonting brukar jag alltid skriva ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback