En ganska omväxlande dag.

Har fått ringa efter min chef idag för att få lite pengar i förskott för att kunna förse ass hanskar. Nått som aldrig har varit min stora favorit. Det är också en sak som jag hela tiden måste förstå, men det är ingen som förstår mig varför jag reagerar som jag gör när det gäller hanskar. Det är också sä här att jag tror väldigt mycket på ödet. Det är ödet som bestämmer vem som ska klara sig, vilka som blir svaga och kanske inte klarar sig, vilka som ska dö tidigt och vilka som dör när dom e äldre, vilka som får sjukdomar, mm. Jag går naturligtvis inte och tänker att det ska hända mig något av dom alternativen jag har räknat upp men som sagt det är ödet som bestämmer om det ska hända eller inte. Sen det här med att folk går och tvättar händerna trots att dom har haft hanskar annnars e det naturligtvist upp till var och en hur dom vill göra men det jag tänker på e att man kan faktiskt förstöra huden av att tvätta sig hela tiden. Men det är som sagt ingenting jag kan göra något åt. Det är som det är och jag e tvungen att lära mig hela tiden att leva med det. Jag tycker att det ska vara rent och snyggt men det får inte gå till någon överdrift heller.
Jag har också varit hos min kompis i skarpknäck. Jag åkte dit lite tidigare därför att hon skulle ha en ass som fortfarande e lite ovan och hon ville att jag skulle vara där. Det har jag också varit och det var ganska skönt, trots att jag har ont, idag kanske mer än vanligt. Men nu får ni ha det så bra så kommer jag in i morgon igen, förmodligen ganska sent men jag kommer in iaf... ha det bra så länge kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback