En ganska lungn förmiddag och en intensiv efm

Hej!
Jag har som sagt inte gjort så mkt på förmiddagen. Jag har läst lite i min bok.
Jag har ju tappat bort min bokställ så jag måste läsa lite provisoriskt. Bokstället har hamnat i någon färdtjänst eller något liknande. Jag vet inte, jag har inte hört nått om den så jag vet inte hur jag ska göra i fortsättningen. Jag orkar inte göra provisoriskt hur länge som heslt. Min kropp klarar inte av det.
Jag har varit hos min kompis i skarpknäck. Idag fick jag verkligen känna som om det var jag som var ass istället för hennes ordinarie ass. Alltså jag fick vara med och torka henne när han inte förstod vad hon sa. Jag har inget emot att var det men samtidigt så har ass betalt för att vara ass. Visserligen så kan man inte begära att han kan allt på en gång men jag tycker man ska gå brevid någon tills man känner sig säker. Det är iaf mina önskemål. Jag vet att det finns ass hos mig som har klarat sig själva men jag tycker det e helt fel. Jag har inte alltid dom krafterna för att assistera dom och tala om vad dom vill veta och vad dom bör veta. Jag är rädd för att jag inte kommer orka säga åt mina ass snart och samtidigt vill jag inte bli körd över huvudet, alltså att någon bestämmer över mig eller det omkring mig.
Jag vet att det finns någon eller några som inte håller med mig men dom får stå för det själva. Jag tycker ändå så som jag säger just nu sen får man vrida och vända hur man vill.
Hoppas ni har haft en skön dag idag. Det har ju varit varmt iaf och ännu varmare ska det bli sägs det. Det kan vara ett problem när man inte gillar vatten, det gör nämligen inte jag. Man ska dricka mkt när det är varmt men jag klarar inte det. Jag dricker först när det nästan e kris.
Nog pratat om det.
Ha en trevlig kväll... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback