En ganska lugn men skön dag hela dagen

på förrmiddagen har jag suttit vid datan sen har jag varit ute på eftermiddagen. Jag skulle igentligen åkt till skarpnäck men hon kom hitt istället, jag va faktigst lite besviken, jag va faktigst inställd på att åka till henne men det gick ganska bra endå jag hade kanske räknat med att gå iväg någonstans. Men det blev inte så förr att min kompis assistent orkade inte det. Det blev här på ängen och hemma på gården och några timmar i norsborgs centrum men det gick ju bra det med. och så har jag skrivit på namn på mina assistenters rapporter så dom får någon lön annars kanske jag inte har någon kvar och det kanske vore synd skämnt och sido visst skulle det va skönt men det är bara inse att det inte går. Särkilgt när man inte får välja ass vart eftersom man mår den dagen man ska hälst inte ha sinna ass som kompisar det tycker jag kan vara helt rätt men faktigst så har jag dom lite som kompisar men bara under arbetstiden annars känner jag att det inte fungerar. Jag vill faktigst att ass ska vissa lite känslor jag vill inte ha dom som robotar, måste jag ha robot ska någon få bygga en på någon som jag litar på men jag har inte någon ass som jag litar på fullt ut. Den som jag eventuellt skulle kunna lita på jobbar inte ens hel tid hos mig men nog pratat om det. Det spelar ingen roll vad jag säger det blir inte som jag vill i alla fall, det blir det men det skulle fråga sätas på vägen varför då? m.m hela samhället kan få ifråg säta alla typer av människor men vi blir väldigt mycket fråga satt och det är altså påtagligt bara förr vi måste ha hjälp med i prinsip allt. Men jag ska inte klaga förr jag haft det bra trots allt, även om jag jämnt grubblar och funderar på alla orättvisor och funderar väldigt mycket varför folk ifråga säter men nu har jag skrivit min sida förr idag oxså. den blev ganska lång den med men det skänns skönt att skriva och prata av sig ibland. jag skulle bara hoppas på att någon förstod det i alla fall lite utav det. det är helt omöjligt att folk ska förstå allt. ha en bra dag så ses vi säkert här på bloggen. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback