en dag som var både lugn o fartfylld

idag har jag suttit o läst hela förmiddan titade på god morgon oxå på morgonen men sen 11 har jag suttit o läst fram till kl 15,jag skulle egentligen va med min vän från skarpnäck i skärholmen men jag ville åka tidigare ån vad hon hade tänkt,samtidigt drog min käe make i mig o ville att jag skulle komma vilket gjorde att jag struntade i skarpnäck o va med min man istället,dte var skönt att se honom efter en hel vecka man problemet är bara att det e så jobbigt att åka därifrån o visst har jag underbara ass när det gäller att vara flexibla för det kan jag inte säga att dom inte är.alltid nåt att glädjas åt mitt i allt elände,den som tycker jag är kritisk får ta tillbaka det för jag har mina ljus a stunder oxå även fast jag tycker det medst e svart.men nu har det med så mycket faktorer att göra dels från smhället o dels från min omgivning som jag tyvärr måste inse att jag får leva ned,om nån känner sig träffad får ni göra det,jag kan inte ta hänsyn till allting,jag tycker hela tiden jag får göra det i vardan o allt jag företar mig om dagarna.jag kan inte ens skriva dagbok den tid jag vill ibland blir det tidigt o ibland väldigt sent jag vill att det ska va på mina villkor.en sak har jag att se fram emot och det e en kryssning i september..nu har jag inte mycket mer att säga.har inte så mycket kraft toll det heller.därför säger jag ha en bra kväll o en riktigt god natt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback