En dag som inte hänt så mycket men endå

Hej på förmmiddagen har jag suttit vid datan sen har jag läst min bok. Ungefär ca 1200 gick jag till hallunda centrum och lyckades få i mig en bit mat sen efter det så vilade jag sen åkte jag iväg till skarpnäck, och e bit mat där oxså och jordgubbar med glass och sen kom vi in på den här diskussionen hur mycket ass styr oss i alla möjliga samanhang det gör dom så gott som varje dag. Just idag vill jag inte gå in på den här disskutionen för jag blir irriterad det är sånt här som stör mig varje dag men jag kommer säkert in på det någongång. Min kompis hade sin före detta man där oxså få se hur länge det funkar den här gången jag hoppas bara han inte styr min kompis att hon oxså får styra. Jag är fortfarande oxså ledsen förr osrob det tror jag min kompis märkte oxså för jag ville igentligen inte pratta. Det gör värkligen onte och jag vet inte vad jag ska göra jag vill igentligen bara lägga mig ner och försvinna och slippa höra så och så kan du ju inte göra. Det är värkligen jobbigt att höra inte nog med att samhället sätter regler för en ass håler med dom reglerna vilket gör att det blir svårt för dom att förendra såna saker jag förstår dommycket väll men samtidigt inte ingen skulle vilja bli behandlad så som vi blir behandlade på grund av regler fördom och vad man sk asäga nej till där man inte kan säga nej. Jag kommer aldrig kunna tämja på mitt liv för jag kommer altid få höra ja men du måste tänka på mig oxså. Jag funderar åter igen varför har vi assistans varför ska såna som gör lagen som inte ens är ute och jobbar med funktions hindrade som inte vet vad det inebär varken som brukare eller ass. Ass kommer kanske förstå om det skulle hända dom något alvaligt någongång men så kan man som brukare inte tänka häller. Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer jag blir bara arg fast jag blir mest ledsen men det hjälper inte bli arg det hjälper inte bli ledsen hur långt ska du behöva gå innan folk reagerar och när det inte är livhotande och när är det livshotande? men nu slutar jag för ikväll jag har föresten tittat på allsång på skansen jag tycker det är tråkigare en någonsin programledaren passar inte att ha den typen av program kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback