en dag i alby och vällingby

idag var jagf i alby på förmiddagen o vällingby på eftermiddagen .hade velat vara på gröna lund o sett robert wells.robert wells har samma idoler som jag har.har kvar sitt långa hår för att han blev tvingad att vara kortklippt som liten pecis som mig,jag ska va långhårig tills jag tappar allt för jag blev mutad att klippa mig kort.skulle oxå egentligen ha sett jonas gardell idag på rålis men det gick inte för jag kände på mig att det skulle regna.jag var hos min man i vällingby där vi vrack vin o hade lite trevligt o nu e jag hemma i tråkiga lägenheten.och så har det hänt saker jag inte kan berätta på grund av att personen det handlar om inte vill det så det spelar ingen roll hur mi frågar jag måste respektera det,jag vet bara att jag tänker kämpa för hans skull.därför att jag vill ha honom kvar som assistent.han kanske aldrig kommer förstå vad hab´n betytt för mig men kanske efteråt när han ser hur jag kämpar att jag verkligen vill något och att kämpa mot samhället som har konstiga ideer för sig enligt mitt tycke.jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om samhället o dess krångligheter o avigheter o allt vad det är men det skulle ta flera dagar.jag tror jag skulle kunna skriva en bok om samhället o alla utsatta människor i alla kategorier ,just nu är jag hos kronofogden o är garanterat ett av dom svarta fåren det e tråkigt men så ärdet bara jag vet inte hur jag ska beskriva det bättre.eftersom jag aldrig får nån kommentar av det ena eller det andra slaget,jag kräver inget svar men eftersom jag vet att folt tänker o tycker men ändå inte öppnar munnen undrar jag varför jag sitter här egentligen.förmodligen för att jag behöver skriva av mig o att nån tycker synd om mig,vad hjälper det?alla vill nån gång att folk ska tycka synd om en fast man inet vill visa det .men nu tänker jag sluta för idag o återkomma imorn på nåt sätt ,hemifrån eller vart jag är.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback