En bra dag men trögg

Hej nu är jag här igen, vad skriver man en sån här dag? När det igentligen inte hänt något. Jag har inte kunnat vara inne på datan så mycket idag tvärr. Jag har läst ut harry potter och den va bra den är värd att läsa förr alla som gillar harry potter. Jag har varit hos min kompis i skarpnäck vi gjorde inget speciellt men vi planer lite grejer på våra allmänackor. Jag tycker om att planer på allmänackan men så tycker jag om att göra spontana saker oxså tycker om att göra saker förr att slippa tänka på osrob och även blondie. Att ha ass kan vara hämskt ibland men att förlora en katt eller en hund är oxså hämskt katten lever iförr sig men jag vet inte om jag måste ta bort henne förr hennes egen skull. Men eftersom ass inte förstår mig och bara går sin bestämelser och sinna önske mål så kan jag inte göra så mycket. Jag kan inte ens klandra dom förr det eftersom det är deras rättigheter det är jag som får må dålig i resten av mitt liv. Inte förr jag tror att jag kommer ha samma ass i resten av mitt liv men jag kommer aldrig glömma jag tycker det är grymnt men sant. Nu har jag fått gnält lite, säkert ingen nyta som vanligt och det lär ju inte bli bättre heller. nu får ni ha det så bra ikväll imorgon kanske jag är inne lite offtare hoppas jag ialla fall kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback