Trodde jag skulle vara hemma men var i Skarpnäck

På förmiddagen har jag bara suttit vid datorn, vet inte ens när natten gick, trodde han skulle vara kvar tills jag vaknar, jag vaknade inte så långt efteråt. jag var vaken några timmar i natt därför sov jag när han gick. Men sen gick jag in till datorn och kollade mina mail eftersom jag har några sidor så tar det en stund att gå igenom dom inte för jag får kommentarer. Det är ändå kul och se vilka som varit inne, sen vid 11 tiden gick jag en sväng till Hallunda och tittade på folk en stund sen gick jag en snabbis på biblioteket sen gick jag hem och åt mat och satt vid datorn, sen ringde min kompis från Skarpnäck och ville att jag skulle komma så jag fixade en färdtjänst och åkte dit. Sen har jag haft en assistent som egentligen varit på semester, han avbröt den för att han åkte ändå inte bort. Nu är jag hemma och sitter vid datorn igen och skriver min blogg innan klockan blir tolv. Men nu har jag inte så mycket mer att berätta, resten som hände är faktist inget märkvärdigt att berätta, så jag låter bli, nu får ni ha det så bra näst sista dagen på det här året, sen blir äret ett minne blåt. Om det har varit trevligt eller otrevligt eller både och det får var och en avgöra, jag tycker det har varit helt ok mitt i allt det jobbiga men det jobbigaste kommer jag aldrig glömma hur gärna jag än vill. folk vill säga att jag gör det så kommer jag ändå inte göra det. Nu får ni ha det så bra. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback