tagit det ganskla lungt

hej

mår väll inte så där jätte bra, min kompis från skarpnäck ringde och fråga om hon kunde komma, men jag sa att jag måste vara hemma och ta det lungt,.. så at jag orkar med julfirandet, så jaghar inte gjort ett dugg,.. ätit, vilat och tittat på tv och laggt två puzzel,.. och just nu sitter jag och tittar på uppesittar kvällen av bingolotto, men jag vart tvungen att göra ett avbrott, för at hinna skriva dagboken innan 00.

det lär inte bli bättre än så här jag är helt slut och orkar inte tänka ut vad det är jag ska skriva men jag vill önska alla en god jul och gott nytt år,.. vänner eller ovänner spelar ingen roll, sen om någon tycker illa om mig så får dom göra det.
men jag menar att jag hällsar god jul och gott nytt år till ALLA.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback