Skulle Ha Varit Ute Men Vart En Lugn Kväll Hemma; 11 dec

hej hej

trodde jag skulle göra en mass saker idag men det vart inte något av det så det bara hemma framför datorn.
seb har jag ätit lite mat. och sen har jag suttit framför tv:n och tittat på outsider och på plus båda programen var interessanta.
det var starkt gjort av dom som gjorde dokumentären, med alla operationer de gick igenom för at få något lunda normalt ansikte.
det gick ganska så bra tycker jag, det kändes som läkarna kände sig misslyckade,
för att dom inte fick det bättre än vad det blev jag tycker dom gjorde ett bra försök i alla fall.
men nu är det faktiskt så här att jag orkar nästan inte skriva mycket mer för jag ska iväg på kryssnig imorgon kväll.
Och tänkte skicka iväg assistenten nu så att han orkar följa med,.. för det vill jag att han gör.
jag önskar alla en god kväll och en skön natt
så komme rjag in imorgon innann jag åker iväg 18:15 härfån

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback