SÅ är det äntligen julafton med julbord nr 3

SÅå är det julafton utan snö så det känns inte som julafton. Jag har varit hos min man och käkat julmat inte så där överdrivet mycket men lagom för mig då. Man ska ju inte anvnda ordet lagom för det är olika mellan människa til människa igentligen borde jag va hemma och ta det lungt men det är något jag inte klarar av enu mindre sen jag blivit av med hunden eller tagit bort hunden. Jag är inte så där jätte frisk just nu jag är förskyld jag tror många är det just nu. sånt är svårt att bli av med, jag fick träffa min svärmor som för mig är inte en favorit men när vi väll träffas brukar det går ganska bra jag tror hon har det jobbigast att stå ut med mig. Nu har vi get varandra några julklapar inte så många för ingen utavoss gillar julklapar jag gillar presenter jag vill ha mera spontana presenter sånna man kanske gjort själv eller att man köper någon bok sånt uppskatar jag. Jag vill att julklapen sk akomma från hjärtat och inte att man sätter på sig masken och känner att man måste det blir så falskt. jag kan inte hålla masken om jag blir besviken jag vissar det ganska tydligt, idag var det jobbigt när jag skullen ha asistent byte det är inget jag kan gå in på det är bara synd att det brabar en tredje person men sånt händer. Nu är jag hemma och ska försöka ta det lungt kanske titta om det finns något på tv. Jag tycker det bara är repriser på tv när det är jul. men något kanske man kan hitta jag får se ha en fortsatt bra helg kram till alla på denna sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback