Krysnig och julbord2, tis dec 23

Jag skriver dagboken nu jag vet inte om jag hinenr skriva den inan jag åker har litte att fixsa inan jag reser bär det av 18:15 hemifrån. Jag vet inte hur det kommer att bli jag har aldrig åkt dena båten krysnigar vet man inte hur dom bli för efter ått, Jag håller på att tvättar samtigt
ska även fundera vad jag ska ha med mig jag får berätta i morgon hur jag har aft det det blir säker bra. Jag åtter kommer i morgon kväll till des får ni ha det bra så foäter historien då . Just nu har jag inte så mycket att säga men var rädd om er och ha det så bra kram kmb

HEMMA FRÅN KRYSSNINGEN!

Färdtjänsten kom lite senare hem till mig men jag hann fram iallafall, sen när vi kom till terminalen så fattades det två assistenter dom hade åkt till fel ställe..
Själva resan var bra men ganska tråkig för båten var faktist inte så stor, denna gång åkte jag Silja Line.. Inte direkt någon under hållning heller, lite gran men det var på finska.
Jag kan inte på det speciella som hände, det är så känsligt för dom personerna som det drabbade och jag vill inte utsätta dom.. Dom är värda nått bättre..
men nu är jag hemma och är jätte trött, ska titta lite till på datorn men tänker snart gå och sova för jag har lite att uträtta imorn oxå...
Önskar ni oxå en bra natt och hoppas ni haft Lucia idag, det har inte jag men jag saknar det inte heller.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback