inne halva dagen och ute den andra halvan

hej

idag har jag varit ute i Kista och handlat en julklapp till min man och nya almenackan til nästa år.
det är jobbigt det här med almenackor til coh med det blir man beroende av, allting blir man beronde av det är nu konstaterat.
vare sig man vill erkänna det eller inte, många håler nog int med mig men så e det ,.. antingen blir man beroende så man företar sig en del kan det vara farligt för och andra mindre farligt för, jag vet inte vad jag ska säga man blir beroende av coca-cola sägs det,... jag dricker coca-cola mejn än så länge kan jag sluta när jag har lust att sluta,.. det finns perider då jag ite dricke rnågon coca-cola alls,... jag tror lite på vad man är inställd på men som sagt alla unga meningar är delade,.. så jag vill inte gå in på dom ,.. jag får ändå inget vettigt svar.
man kan komma över fobier också om man vill.
men vil man inte så finns dom där och man har redan rätt att vara rädd för saker också.
det är väll bara det att man kanske inte ska prata så myckwet om det ,.. om man inte är berädd att göra något åt det ,.. för det är bara en själv som kan göra något åt det,.. med lite stöd av andra, och så har man ju sina förebilder alla människro har väll någon förebild att gå efter.
En del kanske inte vill erkänna det , men alla har vi väll det i botten det var min sida för idag ha en riktigt bra kväll så tittar jag in imorgon igen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback