Idag jar det varit fullspeckat,..

hej

Idag var jag hos psykologen för näst sista gången sen har jag varit på BOSSE för privat bruk sen har jag varit där för cirkel, tillgänglighets cirkel, det var sista gången för den idag, men den kommer starta igång igen i januari ochg då blir det väldigt aktivt för att vi ska försöka prata med politike roch berörda personer.
det den har varit kul tycker jag det är bara sybnd att jag missade första gången.
sen har jag varit hemma och tittat på sista efterlyst för sesongen, och nu tittar jag igenom mina mail och lite annat , jag vet inte ur det ska gå att göra detta och det vill jag lova för jag vet själv hur det är att bli besviken.
Men nu vet jg int mer vad jag ska skriva ,.. men nu har jag varit inne och skrivit i alla fall till alla er som läser detta,.. et är riktigt kul att det är så många som läser detta, det vore kul med liten kommentar ovkså men man kan väll inte begära allt.
Så får ni ha det så bra så tittar jag inimorgon igen

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback