idag har det hänt lite grejer jag skrattat åt.

Jag gick igenom mina mail imorse när jag vakna.sov när natten gick.Sen skulle jag åka till min man efetr att jag ätit.det var svårt att få bil men tillslut fick jag en trodde jag..ditresan hade lyckats bli till fel adress så vi fick ta tunnelbana från skarpnäck till johannelund.Det var jobbigt men det var ganska komiskt samtidigt,hur kan det bli så fel?Jag kom fram til min man iallafall o drack lite vin o det smakade bra.Det var vin som jag köpt på kryssning.kommer bli en kryssning till innan året är slut men det berättar jag om när vi kommit dit.för övrigt mår jag så bra jag kan göra på denna första advent hoppas alla haft det bra o njutit av advent.utan att behöva känna sig allt för stressad.tyvärr är det många som gör det.. o definitivt inte har tid att tänka på varann.bara på det som är runt omkring en under julen.Jag tycker dte är tråkigt därfö jag inte vill känna mig stressad.men det gör vi all tyvärr vare sig man vill eller inte.Jag hoppas det blir lite julstämning innan julen kommer.med lite snö o så.fast visst är det skönt att kunna ta sig fram med stolen.nu får ni ha det så bra denna första adv.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback