i stort sätt bara varit hemma

hej
har väl inte gjort något märkvärdigt alls idag, har varit i Hallunda en kortis ,.. så att assistenten fick lite mat.
och så har jag följt ,..det som jag tror de allra flesta har följt till och från idag och alla vet säkert vad det är jag menar utan att säga något namn.
det kanske är någon annan som säger det istället, för alla vet vem det är.
Jag har lite blandade kännslor om vad som är rätt eller fel, men visst har han gjort mycket dumt i sitt liv och satt så många människor liv på spel,.. vilket jag tycker är helt klart fel att en enda människa ska kunna sätta 1000 och åter 1000 mäniskors liv på spel. jag brukar säga att man ska ha makt men inte så stor makt så att man kör över andra människor.jag vill ha makt över mitt eget liv jag vill till och med bestämma när jag vill dö,.. men inte ens det får man här i Sverige, man ska hålla livhanken kavar på en massa folk,.. trotts att det också kostar pengar.
Självklart ska man inte ta för lätt på saken men har man konstaterat med flera läkare och experter att det inte finns något att göra, då tycker jag den drabade personens ska få avgöra det sj.
Tycker inte ens att släkten ska få bestäma vad som ska eller inte ska göras, sen kanske det kommer folk som säger "a men det finns dom som inte kan prata" och det gör det ,.. men man måste hitta på någon lösning till varje grej spm dycker upp man får inte blunda och bara säga at det inte går. För då tycker jag att man gör helt fel ,det finns ju folk som inte vill komma över sina fobier.
till och med det måste man respektera även om jag tycker att folk ska försöka, jag respekterar dom när jag vet att dom har försökt.
Tänk att det är näst sista dagen på det här året imorgon när jag kommer in för att skriva dagbok då är det redan nytt år för jag kommer hem så sent så klockan har redan gått över 12 slaget,... jag önskar alla på lunarstorm ett riktgit gott slut och ett gott nytt år.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback