Hemma hos min man och åt julmat julbord nr 5

Hade inget att titta på tv idag för att det inte fanns nyhets morgon. Men jag gick och la mig halv två inatt, jag var ganska trött imorse. Tiden går fort när man har roligt sägs det men jag vet inte om det va roligt, jag satt bara vid datorn. Sen kl 11 åkte jag till min man i Vällingby och åt julmat, nu är jag så trött på julmat nu skulle jag villja ha något annat. Åkte hem ganska tidigt för att jag kände han kanske blir less på att se mig. Jag ska vara där på nyårsafton också. Jag såg något riktigt bra på tv4 plus en om familj som fick 8 barn och ville ha 4 till innan dom tyckte det var färdigt. Det är väl ok att ha 8 barn men grejen är att hon födde dom ganska tätt hon fick tvillingar 2 gånger men bra var det i allafall. Ett av barnen dog i förlosningen. Nu har jag inte så mycket att skriva, det har inte hänt så mycke men jag önskar en bra avslutning och ett gott nyttår, nu har vi kommit så långt. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback