har vart borta större delen av dagen

Tittade på nyhetsmorgon i morse sen var jag hos in man från kl 12 ungefär,det har vart skönt att inte vara hemma.Men som vanligt kom inte fä färdtjänst när jag skulle hem jag fick visserligen förklaringen sen men d e oxå så att min telefon inte funkade just då så det kan vara det oxå.Chauffören var iallafall pratglad,Jag var lite smårädd för jag åkte i liggande ställning nästan.Och sen tog det ett tag innan vi kom iväg,Jag får väl vara glad att det gick som det gickJAg får väl vara glad för varenda sekund eftersom jag har vart nära att krocka o att jag har blivit påkörd sen längre tillbaka,men det e jobbigt att prata om man blir bara deprimerad,Jag har inte så mycket mer att tillägga än att jag hoppas ni har en bra helg o en bra andra advent.kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej!
Tack för kommentar på min blogg. Jag har läst hos dig ibland, men inte skrivit något.
Det verkar vara jättekrångligt att få till det där med färdtjänsten; alla vill ju kunna vara lite spontana av sig och inte ha allt uppbokat långt i förväg. Får jag fråga en sak: Varför har du så ont i kroppen? Du behöver naturligtvis inte svara om du inte vill.
Ha en så bra dag som du kan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback