gjort lite men ändå tagit det lungt

hej

har varit hos psykologen för det här året nu dröjer det en månad minus två dagar innan jag får träffa honom igen det känns skönt men ändå jobbigt för det alltid jobbigt att börja där man slutar men det får lov att gå.
sen har varit ute lite i Norsborg ,.. men det var så kallt,.. nu tycker jag verkligen e kallt ,.. tycker mitt varadagsrum e kylskpået,.. och lite till när man börjar ha 2-3 täcken på sig, då tycker jag det börjar bli kris ,.. men så har jag sovit i två nätter. det är ganska jobbigt men amn vänjer sig väll igår gick jag och la mig streax innan 00,.. jag tror inte det blir likadant i natt, jag kanske inte är uppe så länge men jag går i alla fall inte och lägger mig förre 00 i alla fall,... hoppas dagen har varit bra för samtliga.
nu får ni ha det bra för jag har inte så mycke t mer at förtälja idag heller, när ja har saker at göra då händer allt på en gång kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback