En Lung Dag Hemma

hej

Idag har jag inte gjort specielt mycket, sovit , ätit och tittat på TV.
efter maten gick jag en liten stund till Hallunda, sen kom jag hem och fortsatte titta på TV och vilat i största allmänhet det är först nu jag sitter vid datorn och går igenom min mail.
det är det enda som jag tycker är riktigt tråkigt att inte få kunna vara vid datorn när jag vill, att jag måste få vänta ut någon som klarar av att skriva och använda datorn.
Men man kan väll inte få allt här i livet.
Och får råcka ut för sådant hela tiden men det är sådan som man får lära sig att ta, det blir inga förändringar för att man sitter och gnäller. jag har inget mer att berätta just nu ,.. jag kanske får lite mera inspiration, imorgon det kanske händer lite.
ha en bra helg och ha en bra nyårsafton.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback