en lugn dag fast jag endå gjort något

Tittar inte så där jätte mycket på tv imorse vaknade tidigt men somnade ett tag igen. assistent sov när natten gick. sen har jag varit inne på datan i för middagen sen gick jag till hallunda sen åt jag lite mat hemma. Sen inne på datan igen sen viladde jag innan jag åkte till min man umgicks med honom och naturligt viss följde jag idol det blev den jag hade trot hela tiden. Det fanns igentligen inte någon som jag jälv skulle ha röstt på men förstod ganska tidigt att markus skulle gå hem. Tycker väll lite synd om erik för att han värkligen försökte fast han va sjuk om man k tro på tidningen och alla skriverier. Och nu sitter jag här och skriver och ska gå in på mina sidor hoppas att någon vill titta in på mig jag vill önska alla en glad 1sta advent. Imorgon vet jag säkert att jag kommer in. Det kommer altid en ny dag och natt det är något vi aldrig komit ifrån och vi har bara 24 timmar per dygn också det kan vi inte göra något åt. med detta vill jag ge en jätte stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback