en lite stressig dag men helt ok ändå

Idag har jag gjort månadens plikt.nämligen fixat med assistenternas timmar.som man måste göra för att dom ska få lön.sen har jag vart hos chefen o lämnat dom.sen var jag hemma en snabbis sen bar det av till bosse.där var jag ca en o en halv timme o prata lite runt assistansen o lite annat.sen har jag vart hemma o suttit vid datn jag var lite vid datan imorse oxå men inte mycket.Jag tycker inte om att julen kommer närmare och närmare.Jag får sån ångest utav den,men men vi får väl se vart det bär.Man får väl försöka se nåt positivt i det ändå men nu har jag inget mer att berätta,ni får ha det så bra så tittar jag in imorgon,en dag utan denna sida är svårt.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback