en hel dag hemma.

idag har det faktist inte hänt ett dugg, tittat lite på nyheterna i morse sen har jag suttit vid datorn korta perioder men annars så har jag inte gjort ett dugg.
pratat med min man och planerat inför nyår men han har inte ringt tillbaka så jag vet inte vad det blir för nått, vi vill nämligen inte sitta inne hela nyårs afton utan gå ut en stund på dagen innan raketerna börjar ordentligt.
annars idag så har det inte hänt ett dugg, satt och kollat på tv och olika saker.
gått fram och tillbaka till mina sidor lite då och då men inte så mycket.
chefen ringde idag också och önskade ett gott nytt år... lite strul med assistenter på eftermiddagen men helt okej ändå. nu vet jag inte vad jag ska skriva.
nu får ni ha det så bra, kanske blir en längre blogg imorn.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback