En Ganska lugna dag 2

idag vet jag inte vad jag ska tycka, ena dagen är man älska värd andra dangen är man rassist. Jag skulle värkligen inte kallam ig själv rassist för jag har bara assistenter med utländsk ursprung. Jag vet att det har förekomit att man har tagit mig för det men jag försökt att be om ursäkt eftersom jag skriver ofta om människor lika värde oavsätt vilket bakgrund man har eller funktionshinder. Jag tycker det är tråkit men det är sånt som händer som det mesta här i livet som man bara tåla. Jag har haft en kusin syster här på besök det borde kanske varit kul men det va det inte för det har hänt så mycket runt mig och då kom vi in lite på osrob. Folk tror att jag kommer släppa honom aldrig jag kommer aldrig förlåta mig själv men jag kan igentligen inte kommentera något heller eftersom ord står mot ord hela tiden. Jag hade aldrig utsatt mig för det om jag vetat bättre men bar aför att det funka bra en gång så betyder det inte att det funkar bra nästa gång men nu vet jag inte vad jag ska skriva jag vet inte vad jag ska skriva önskar alla en trevlig advent och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback