en dag som jag tillbringat hemma

Idag har jag bara vart hemma.en jättesnabbis till hallunda på högst en halvtimme,var o köpte lite julmust o lite mer bröd så jag ska klara mig ett tag.Sen har jag suttit vid datan o tittat lite på tv men det är inte mycket.Pratat med en av mina få bästa kompisar på msn.Sen har jag absolut inte gjort nåt annat.ätit lite mat o druckit en burk öl o en halv flaska must och banan som jag lyckades köpa igår.köpte ännu mer pasta .Nu har jag pasta i all dess fomer o turkisk yoghurt som jag kan blanda med vitlök.Vitlök e men av mina absoluta favorier och öl o vin förstås.Sen har det inte hänt mycket mer.Mer än att det är ännu mindre kvar till jul.tiden går så fort o man hinner inte med o mer o mer ångest får man tyvärr.Men det är sånt man får lära sig att ta .Och försöka bearbeta på något vis.Hela tiden är det ju ord mot ord o man vet inte rikigt hur man ska bära sig åt.Jag tänker o tycker fortfarande som jag gör oavsett om nån annan inte vill att jag ska tänka så.Jag är inte så säker på att folk alltid är ärliga mot mig,det är så mycket hysch hysch o inte säga o inte tåla höra m.m.Blir man skonad för nåt så blir man oxå skonad på fel sätt o då tar man det oftast fel.Och det Kanske det kan bli tråkigheter längre fram sånt vet man aldrig.hitils har jag klarat av allt men hur jag mår det vet jag inte oftast vill jag inte känna efter.men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.För en gångs skull blev långt mycket längre.Ha en bra natt o en bra början på veckan,helst hela veckan.kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback