en dag som har varit blandad

hej
på förmiddagen hände ingenting!
sov lite oroligt i natt.
vaknade mellan varven,titta på nyhetsmorgon en stund sen gick jag och satte mig vid datorn en stund sen åkte jag til skärholmen och handla lite.
sen har jag varit hos min man, eentligen skulel vi ha möts i skärholmen men han hiss var paj, så han kunde inte komma ner, så jag fick göra mina ärenden själv i skärholmen sen tog jag en bil och åkte till honom färdtjänsten kom lite försenat som dom ofta brukar vara.
när jag kom fram till min man så fungerade fortfarande inte hissen fast än han hade ringt felera gånger och påpekat detta.
jag ringde också när jag stod där nere och påpeka att han hade väntat sedan två!!! och att de borde komma ch gjöra något åt hissen, men dom har tydligen bara en gubbe som åker runt och ser till alal hissar,....
när jag hade ringt så kom dom gfanska snabbt ,.. det var bara det att jag fick fika i trappen, en ny upplevelse,...
mycket får man vara med om bnär man är beroene av hissar och allt annat.
jag fick veta en glad nyhet mitt i alltihopa dom har skaffat hiss i skärholmen,.. jag vet att jag bråkade om det förett tag sedan,.. dom lyssnade faktiskt på mig,.. tänk!
för att ha något possitivt i det hela så nu har jag nog iget mer att berätta det har varit en händelserik eftermiddag i alal ,.. nu önskar jag alal er en trevlig 3:e advent

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback